maanantai 26. toukokuuta 2008

Nimimerkille kateellinen panettelija :D

Nimimerkki kateellisten panettelua kyseli tuossa aiemman postauksen kommenteissa, mihin meillä mahtuu nää kaikki vaipat? No ei mihinkään, sen takia joutuu vaippakaappia säännöllisin väliajoin tuulettaa ja pistää epäsopivat ja jostain syystä silmää miellyttämättömät yksilöt eteenpäin. Nytkin pitäs huutikseen sit listata noita ekoja cuddleja, ne on meille hieman turhan niukan mallisia, reittä kun neitoselta löytyy, niin jäävät mun makuun turhan matalalle ja sen takia oon isompia versioita tehnykkin tilalle.

Mut siinä huutikseen listaamisessakin on niin suunnaton vaiva ;) Meiltä eteenpäin ois lähössä nyt seuraavat melkosen vähälle käytölle jääneet siistit yksilöt, täyteen imuunsa pestyinä
*mansikkaraitabambu-kirsikkavelour
*limeraitabambu-ruoho
*etana-ruoste (tukikankaana hamppu)
*porkkanaraitabambu-porkkana
*etana-porkkanavelour
*turkoosikeltaraitajf-turkoosi (tukikankaana hamppu) myyty
*konjakkiraitajf-ruoste myyty
*sateenkaarijf-oliivi myyty
*banaanisuklaajf-aurinko myyty
*turkoosikeltaraitajf-aurinko myyty

kuvat löytyy täältä:

ja uuteen kotiin muuttavat hintaan 10e/kpl, kyselyt osoitteeseen kisumau (at) gmail piste com ;)

Muuten mä heitän kyllä nyt lapun luukulle kesäksi, ompeluaikaa mulla ei juurikaan ole, kun en pysty muulloin kun Pimun nukkuessa ompeluhommia tekemään, se on lähteny liikkeelle ja potee myös melkoista eroahdistusta, eli kaikki hommat on aika pahasti rästissä, koti on kun kaatopaikalla asuis jne.. Ne, mitä oon luvannu tehä, teen sitä mukaan, mitä kerkeän, mut muuten mä sanon nyt kaikkeen ei :) Tää kun on mun harrastus, niin liikaa ressiä ei kannata repiä..

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moikkelis! Ihanan ahkerasti päivität blogia! Ja voi, kyllä kiinnostaisi noita vaippoja ostella siulta pois, vaan kun tuo omakin kone hurisee aika tiiviisti :D Kiva siulla tuo numerointisysteemi, harmittaa kun ei ite ole aloitettua numerointia silloin kun -04 alkoi noita ommella. Vois olla aika komeat numerot jo miullakin menossa!