maanantai 24. maaliskuuta 2008

Suutari pysyköön lestissään

Äh, plääh ja pöh! Mulla ois työn alla, tehtävänä ja jonossa noin miljoona vaippaa, sisältäen Pimun vaippavaraston uusimisen... Ja eikä sillä, kivahan noita on tehä :)
Mut silti pitää pää sauhuten keksiä kaikkea muutakin ompeluprojektia tähän väliin, kuten kurarukkas-episodi (postaan tämän myöhemmin) ja tänään piti sitten ommella Jätkälle uusia housuja. Kaavoja en oo löytäny ihan peruscollareihin, mun kasari ja ysäri käsityölehdissä kun ei oiken sopivaa mallia löydy ;) Päätin sitten viimenään rohkasta mieleni ja piirtää kaavan eräistä puhkikuluneista housuista, jotka leikkelin kappaleiksi, vähän siinä sitten saumanvaroja lisäilin sillä lopputuloksella, että housut, jotka sillä kaavalla tein, oli loppujen lopuksi isot Likallekkin.. Blääh!
Ompahan sitten vähän kasvunvaraa...
Muuten noista housuista tuli ihan kivan näköset, Jätkää ei tietty haittaa, vaikka ne nyt hieman löysän malliset on, mut mua häiritsee.. Minkähän takia mä oon kouluakin 3 vuotta aikanaan käyny?
Toiset housut on tummansini-harmaata raitacollegea, laitoin niihin polviin vahvikepaikat samasta kankaasta, mutta pystysuunnassa :D
Toiset housut on tuolta vaipoistakin tutusta vankiraita-velourista, niihin löysin pääkallo-merkin ja se oli Jätkän mielestä huippujuttu :D
Mut joo, kai se ois mun parempi pysyä noissa vaipoissa, niitä nyt vissiin sentään osaan tehä?!

Ei kommentteja: